vineri, 23 mai 2014

piedici și arme la Bookfest

Noul meu volum de poeme va fi lansat duminică, 1 iunie, ora 15.30, la standul editurilor Polirom/Cartea Românească, în cadrul Salonului Internațional de Carte "Bookfest 2014", Complexul Romexpo, Pavilionul C2.
Invitați: Bianca Burța-Cernat și Dan-Liviu Boeriu.
Moderator: Daniel Cristea-Enache.

Mai multe informații despre evenimentele Polirom/Cartea Românească aici.




Le sunt pe deplin recunoscător și le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibilă publicarea multora din poemele acestei cărți în revistele: Bucovina Literară, Poesis International, România Literară, AstraDilema Veche (online), Zona Literară, Levure Littéraire (Franța), Orizzonti culturali italo-romeni (Italia) și Teme (Croația). 

Câte o reverență pentru Arhiva Media USR, Biblioteca de poezie, Institutul Blecher și Radio România Cultural.

3 comentarii:

white noise spunea...

mă bucur mult de tot că apare cartea. sper că va ajunge cât mai repede în librării

pasquinel spunea...

Maestre, asteptam de mult aceasta carte. In iunie ajung in Bucuresti. M-as simti onorat sa primesc un autograf al autorului. In acest scop intentionez sa cumpar un exemplar al cartii tale. Daca s-ar putea achizitiona online, ar fi un avantaj pentru mine. Daca nu... nu.

Unknown spunea...

@white noise, nu cumpăra cartea, vreau să ți-o trimit. E plăcerea mea.

@pasquinel, din păcate nu sunt în țară de câteva luni. Nu cumpăra cartea, îi voi spune lui tata să-ți dăruiască un exemplar din partea mea. Te rog să accepți! ;)

@Ciprian Miron, persoanele care îmi vizitează blogul sunt interesate de cu totul alte lucruri. Vă pot îndruma să vorbiți cu un prieten de-al meu. El se ocupă de lucruri despre care vorbiți dvs. Apelați-l pe Mihai Popescu. Îl găsiți în lista mea de bloguri. Cu prietenie, Gabriel.