sâmbătă, 17 iulie 2010

Note din jurul lampii (II)

17.07.2010
02.59
Nici vorba de mic dejun. Abia m-am trezit pentru pranz. Mi-a ramas in cap vocea de pe banda. Am ascultat Vivaldi sa nu-mi mai tiue in ureche. La Blecher, aceeasi voce, in Sinagoga - aceeasi voce. Vocea asta i-a batut si pe Liszt si pe Beethoven si pe Bach.
Lecturi frumoase, Manasia a citit cateva poeme adevarate, venit direct de la Marea Bulgarilor. O fi Marea Bulgarilor desfatare, iar Marea Romanilor desertaciune? Lectura Mirunei Vlada mi-a placut in mod deosebit, iar Alexandru Vasies e un talent real. Recitalurile de pian - uimitoare.
Nu prea stiu sa scriu despre lucrurile frumoase constant. Acum stiu de ce Bistrita a dat oamenilor scriitori atat de puternici. Vocea de pe banda isi face de cap in capul meu. Poesis International arata mult mai bine decat scriau unii pe net despre ea. Am dat peste cativa autori care ma intereseaza in mod deosebit. "Decat" e un cuvant imposibil. Trebuie imbunatatit, sa devina macar handicapat.

Niciun comentariu: